mardi 19 octobre 2010

le choix



The wallpaper collective. Vu Ici
J'ai toujours du mal à faire des choix, encore aujourd'hui! !
It's always very difficult for me to make choice, today again !

14 commentaires:

le blÖg d'Ötli a dit…

Chouettes papiers ;)

Selon le principe de choisir c'est renoncer... j'évite de faire des choix ;) hi hi

Bonne journée à toi

christine a dit…

ils sont beaux, je prends les deux :) (et le fauteuil qui va avec aussi)

Lollipop a dit…

comme christine ;-)

ibb a dit…

Lovely!
I love the bird in the other photos.

francesca a dit…

very pretty patterns. i love pretty wallpaper, but i'd never ever have it in my house.

l i s e a dit…

le premier
bon mardi

Dorte a dit…

This one would not be difficult for me. The red one :)

natsumi nishizumi a dit…

These patterns are so pretty!! I am the same as Dorte..
I like the red one!

Mélie a dit…

Moi aussi je prends tout!
Magnifique!

adeline a dit…

très beau! j'achète!!

jgy a dit…

They're both gorgeous!
You can't go wrong with either choice:))

Diacritique a dit…

A qui le dis-tu !?

Ida Nielsen a dit…

Seriously, all of your finds make my heart beat a little faster - I LOVE this!!

MODsquad a dit…

These go so well together! How can you decide!