mercredi 19 mai 2010

collection d'allumettes


Match diagonal, Camille Laurelli. Vu Ici
Pas très inspirée aujourd'hui.. Not very inspired today...
Other corner view with Jane.

24 commentaires:

kenza a dit…

super! (et très inspirant...) gros bisous!

Lollipop a dit…

je ne sais pas ce que ça m'évoque... le contre-coup post charrette?
bises

kristina - no penny for them a dit…

wow, that's such a beautiful collection!

hope you are feeling inspired again soon - i'm not feeling inspired either: it's been raining for days...

ibb a dit…

Maybe not very inspired but the photo is brilliant

Dorte a dit…

wow ... what a neat collection.

jane a dit…

very cool! and a big hug hello! p.s. you are always inspiring- even without trying:)

Francesca a dit…

I love it. The match story of a flame.

Lisa notes... a dit…

Very nice! It would take me a long time to get that just right.

la ninja a dit…

perfect

RosaMaría a dit…

cool! what amazing idea!

Elisabelle a dit…

c'est chouette!
moi je te trouve toujours inspirée.
bizz

jgy a dit…

Striking collection!

Janis a dit…

Even though you are feeling uninspired now, you have managed to find an interesting link - where do you find all these imaginative places? You inspire me... :^)

soisses a dit…

what a fantastic idea - you are just brilliant!

CrowNology a dit…

Love this!
Your lack of inspiration hasn't affected the inspirational aspect of this post!
xo
Andrea

Emma a dit…

tiens je crois que ton lien renvoie ailleurs
http://laurelli.blogspot.com
voici le bon Lien pour decouvrir cet univers... particulier et attirant tout comme la allumettes ;-)
Emma from San Francisco

Le blÖg d'Ötli a dit…

Parfait ! Sans oublier la découverte qui va avec, qui est, comme toujours, une belle ouverture sur un autre monde !

HELLA-STELLA a dit…

It is great!!!!!

Maryline a dit…

Géniale simplicité !
J'aime !

mir a dit…

OULALA tu fumes beaucoups ! ;-))))

Mulot a dit…

Moi je trouve que "ton manque" est plutôt réussi !

24 rue L a dit…

Moi ça me fais marrer parce que Camille je le connais de vue, c'est une connaissance de mon chéri car ils étaient tous les deux aux Beaux-Arts de Grenoble, et il est souvent venu squatter à l'appart'.
Son travail plastique est souvent très pertinent.Le monde est petit vraiment!

Daan a dit…

love it!

MODsquad a dit…

Brilliant! Love this!

Life... so ridiculously busy. One more snow day of school to make up and we are officially on summer break. We are all looking forward to it. Thanks for checking in. I haven't made it to blogland in a while.

Hope life is rolling good for you!

Happy Day!