mercredi 3 mars 2010

computer


Notes, croquis et clavier d'ordinateur sont les compagnons du café !
Notes, sketches, computers...the coffee companions !
Other corner view with Jane or on the sidebar

20 commentaires:

ibb a dit…

The other great companion for morning coffees

Daan a dit…

haha! that are mine companions, although with a cup of tea

Elisabelle a dit…

oh j'adore ces croquis!
j'aimerais bien en voir plus!

jgy a dit…

coffee goes well with all that creativity-- I like the sketches too, they feel so... French!

sophie a dit…

de la créativité dans chaque journée, le pied !
J'aime le croquis, les pastels,....
Un beau job que tu dois avoir.
Bises
Sophie

Lollipop a dit…

si je buvais du café, je pense que j'aurais les mêmes coffe companions..
mais je suis une teagirl,...

soisses a dit…

great job, great companion! love that pic!

thanks for your wishes to paul. we are very happy about it =)

MyrtilleD a dit…

Chouettes compagnons!

Le blÖg d'Ötli a dit…

9a me rappelle quelqu'un ;) Sauf que comme je suis nul en dessin, je bidouille avec des applications adéquates sur mon téléphone ;)

Tu peux essayer avec ton ordi : avec ceci par exemple...
http://www.poladroid.net/download.html

kenza a dit…

sympa! Et les croquis impécables! Gros bisous et merci pour ta visite, tu as tjrs de si gentils commentaires!

kim a dit…

gorgeous! oh, i wish i could draw!!!

jane a dit…

the perfect combination:)

Ma life à moi a dit…

Esquisser des croquis un café à tes côtés ça a l'air chouette !

Claire a dit…

C'est bien beau tout ça... C'est ton boulot?

janis a dit…

Oh, I'd like to know more about the croquis! I hope you tell us more :^) Sketching, dreaming, and being absorbed in creative thoughts is such a good way to have coffee - wish I could join you...

Cabrizette a dit…

ok, I tell you more... I just begin some "modelism" lessons then I try to draw some clothes and it's very funny... I love that more and more !!!

isabelle a dit…

jolie ta nouvelle bannière étoilée ...

Bichos da Matos a dit…

Pourquoi pas?;)J'aime bien tes dessins!

Theresa a dit…

How cool!

MODsquad a dit…

Oh, your drawings are fantastic! I would so wear those!! More! More! More!