mercredi 10 février 2010

détournements



a wood case became a console, and paper books...stars !
une caisse en bois devient console et les pages d'un livre... étoiles !
See other corner view repurposed with Jane or on the sidebar

32 commentaires:

Kaylovesvintage a dit…

lot""s of cool vintage

kenza a dit…

et avec ton sens de l'esthétique tout devient beau!

Ma life à moi a dit…

J'aime beaucoup ! Mais je ne suis pas surprise venant de toi, j'étais sûre que tu avais de chouettes idées à nous montrer !

jane a dit…

i love the stars. can you teach me how you made them? un beso!

Daan a dit…

Great!
vintageLover!

Francesca a dit…

I'm with Jane: how did you make the origami stars? I love your origami paper.

If Jane a dit…

superbe!!

la ninja a dit…

you are the irrefutable queen of cool, my dear. chapeau! :)

Victoria @ Hibiscus Bloem a dit…

Great paper book stars. Nice idea.

Joyce a dit…

I love what you did to give these things a second chance. xo

Guusje a dit…

lovely!

Christyn a dit…

Recyclage des pages de livres en étoiles ...
que du rêve!
c'est beau
christyn

Lollipop a dit…

oh j'aime tout!

janis a dit…

Perfect, especially when words become stars! Heavenly ...

Elisabelle a dit…

J'aime beaucoup le petits bouts révélés de ton chez toi.

MODsquad a dit…

Oh, I LOVE this idea! LOVELY vintage too!

kenza a dit…

merci pour ta visite et commentaire, franchement je nesuis pas en extase devant Magritte, mais comme je suis nulle niveau bricolage et le reste, je lui est laissé la parole!

Le blÖg d'Ötli a dit…

J'ai soudain envie de faire des détours dans les étoiles... c'est un peu vrai avec chaque page des livres ;)

Très jolis détours...

Lisa notes... a dit…

I'd love to know how to make those paper stars. Lovely!

liza a dit…

The stars are fabulous. Yes, please do teach...!

Ritva a dit…

lovely!
stars, more stars!

The Wanderers' Daughter a dit…

Oh I just LOVE the paper star garland! Magical.

denise a dit…

oh, i love those stars. i must make some! :)

kristina - no penny for them a dit…

great! and i bet that vintage coffee pot is repurposed too, right? :)

p.s.: thanks for your well-wishing, feeling much better now!

Theresa a dit…

love the stars!

Kari a dit…

that's just way too cool.
Very lovely!

likeschocolate a dit…

What a great idea!

Dorte a dit…

Really love your papers stars :)

ibb a dit…

Love that with jar...so beautiful!!

Bichos da Matos a dit…

J'adore ta console et tous qui est au dessus!;)

n a t s u m i a dit…

I love the paper stars! What a great idea!!

Hope you have a great weekend!!

Ida Nielsen a dit…

Those stars are wonderful!