samedi 21 novembre 2009

tag


I was tagged by my friend Janis 7 books for 7 confidences
It could be many other seven books, or others, or others ... Thanks Janis !  Who wants ?
Click to enlarge

6 commentaires:

MODsquad a dit…

Great shot! Love the classic!

Happy Weekend!

janis a dit…

Wonderful! It is so interesting how personality emerges from viewing ones books! Thank you ... merci ... bon weekend xo

Le blÖg d'Ötli a dit…

Comme j'approuve ce choix en grande partie, je ne manquerai pas de tenter de découvrir les mystérieux ouvrages de Wassmo et Kahn dont j'ignore tout...

Elisabelle a dit…

j'aime bien ce genre de post!

If Jane a dit…

J’ai lu…le maitre et marguerite de mikhaïl boulgakov et jane eyre de bontë...

Grey Lemon a dit…

Tiens, certains de ces livres auraient aussi pu figurer dans ma selection!