mercredi 18 novembre 2009

cell phone


I'm not addict of my cell phone. 
It's the first time i took photo with it ! 
because it's always on the bottom of my bag...
Other corner view with Jane or on the sidebar !
Click to enlarge

26 commentaires:

Kaylovesvintage a dit…

your house looks great..and for the first time , they look great

Kari a dit…

lovely photos for a first timer!!

la ninja a dit…

pas mal, pas mal pour en première fois :)
I actually take more pics than calls with the phone. it's become a good companion in my pocket while I cycle around the city.

jane a dit…

i like these. what are you knitting? besos!

Kasia a dit…

It feels good not to be a cell phone addict, doesn't it?
Hugs, Kasia

Bichos da Matos a dit…

Even if I wanted, I couldn't participate, my cell phone has no camera!;) J'aime les tons de tes photos, bravo!

Christyn a dit…

Moi, pareil, soit mon portable est sur le siège arrière de la voiture, soit la batterie est à plat...
mais j'me soigne !!!
j'essaie d'être plus vigilante ....
bon mercredi
christyn

jgy a dit…

Gorgeous composition and atmosphere,
very architectural.
Your camera must have been happy that day to experiment with you, and to find that blue:)

Lollipop a dit…

rho, ça donne envie d'en voir +++
bises

ibb a dit…

It is not bad for the first time!
Lovely.

à petit bruit a dit…

Bravo pour tes premières "cell phone photos". Continue ! (Moi aussi, je suis en plein tricot bleu... )

likeschocolate a dit…

My husband keeps threatning to cancel mine because I only use it for an emergency.

janis a dit…

I confess...I never even think of using my phone to take photos!

Though this is a fun CV and I am enjoying seeing others photos. I like seeing your street view - so european...

MyrtilleD a dit…

Moi non plus je ne suis pas accro au téléphone, et je ne peux même pas faire de photos avec (ou très mauvaises et que je ne peux pas récupérer sur l'ordi). Ça n'empêche pas de prendre des photos en passant là où le téléphone aurait pu sonner ;-)

J'aime bien ton entrée et la rue qui descend.

Daan a dit…

great cellphonecollage!

Joyce a dit…

ooh my friend i wish I could say the same about my phone. Nice photos.xo

kimmie a dit…

I always have trouble finding my phone too :) my bag is a bottomless pit I think :)

Le blÖg d'Ötli a dit…

Pas mal du tout pour une première !!! Enfin une non addict (pas comme moi bien sur - encore que je suis addict des gadgets de mon téléphone mais pas du tout du... téléphone en lui-même ! Bizarre pour un samouraï ;)

Elisabelle a dit…

La dernière est intéressante... elle est filante....

Je crois que ça dépend beaucoup du cell phone en l'occurence. Le mien ne prend que de très mauvaises photos, donc je ne me sépare jamais de mon vrai appareil photo: j'ai toujours un très grand sac (voire 2): un reflex c'est lourd et encombrant mais imbattable!

Mulot a dit…

Pas facile pour moi non plus, j'oublie que je peux prendre des photos avec ... je l'oublie toujours ...

Elizabeth a dit…

great photos -- and the blue of that yarn is just perfection!

Dorte a dit…

Love shots though ... and I like the color of your knitting :-)

sophie a dit…

Ta dernière photo sent tellement bon le sud, que j'aimerais......

MODsquad a dit…

They turned fantastic! Your knitting project looks cute!

Jeannette a dit…

Well. for a first timer you did a hell of a job. They turned out great.
And love the glimpses of your house. Love the vintage map on the wall and the blue yarn.
Have a wonderful weekend, Jeannette

l i s e a dit…

pour ce corner je sèche, comme toi très peu adepte de mon portable, très souvent confortablement installé au fond de mon sac, si pas oublié à la maison (pas si souvent!)
merci pour ton gentil commentaire
bon WE