mercredi 14 octobre 2009

Love

 
3 children and 15 years later, we got married ! Such a beautiful day !
He is my best friend, my lover, the person who really know me..
I just want him to keep my hand and close my eyes when I'll go.
We live together since 21 years now...and I love him.
See other corner view on the sidebar or with Jane

47 commentaires:

l i s e a dit…

j'adore cette photo! Pas très originale mais j'ai aussi choisi mon homme...

ibb a dit…

So beautiful photo. All my sweet and best wishes for lots of years...

sophie a dit…

Tout est beau,
vous,
la photo,
et ta déclaration d'amouuuur !
Bisous

kristina k a dit…

what a stunning photo! and you know, it's beautiful to see there are people who share so many years and just don't stop feeling that way about their lover. lucky you!

p.s.: (!) thanks for tagging me - i've already looked for the photo and will post it very soon! :)

Vir a dit…

You're a lucky girl! J'aime bien cette photo!

Anonyme a dit…

Sans voix. Que celles si nombreuses d'un jour magnifiquement fort...

Kari a dit…

That is so sweet! And more happiness and love to you both!
The photo is gorgeous.

trinsch a dit…

sweet!

Lollipop a dit…

olala, c'est lovely darling!
21 ans, pfiou!!! bravissimo

Kaylovesvintage a dit…

wonderful, just wonderful

Christyn a dit…

Belle déclaration amoureuse
après bien des années ensemble...
L'Amour grandit
c'est beau!
christyn

LiSa a dit…

ooh c'est beau et touchant!
Merci pour ton petit mot gentil laissé sur mon blog, ça fait très plaisir!
à bientôt

MyrtilleD a dit…

Très belle cette photo!

april a dit…

really really wonderful. yes. that's real love. you make me so happy. photo full of happiness. thankyou*

isabelle a dit…

que vous êtes beaux !!! et ton petit texte est extra ...

Francesca a dit…

What a wonderful love story!

Daan a dit…

Wauw and Great Picture!

pödane a dit…

belle photo!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben ,faut dire que l'homme est bien charmand...hé!hé!
je suis moi aussi resté longtemps avec mon 1er mari:28 ans,pas mal hein!
je ne regrette aucun moment et rien que pour ça ,j'ai redit oui à l'amour!!!
y'a que ça de vrai!yes!

likeschocolate a dit…

What a sweet love story! Lovely photo!

jane a dit…

this picture is wonderful! have a lovely day!

denise a dit…

i love that photo! so beautiful.

Le blÖg d'Ötli a dit…

Simply perfect... THE never ending love.

kyndale a dit…

What a great picture and so sweet!

Ritva a dit…

you lucky lady!
the man who really knows you <3

and i think that is a real love photo too!

Jeannette a dit…

J´adore le photo.....il n´a pas besoin de mots...c´est l´amour vrais!
Est-ce ne pas merveilleux que nous avons les hommes dans la vie? ;)
♥ Jeannette

caitlin a dit…

Wow, that is one of the prettiest pictures I have ever seen. I love the moment that was caught. Gorgeous!

janis a dit…

How wonderful, and continue this love forever...

la lune dans le ciel a dit…

tu es belle !bon ton homme aussi...mais je le répète j'adore découvrir le visage de mes copines bloggeuses !et quelle déclaration !tu lui as fait lire ? ;)

Di a dit…

It seems perfect.....

Cate a dit…

beautiful. and such a beautiful way to describe your relationship, too. so tender.

MUS a dit…

SWEEET! beautiful story and picture!

malo a dit…

The photo is so beautiful and your words about your love for your husband is very touching.

Lollipop a dit…

2e passage chez toi, juste pour te dire MERCI! pour tes gentils mots chez moi... C'est super gai de découvrir marseille par ta jolie lucarne. Une amie proche va bientôt s'y installer et à mon programme bientôt une petite visite dans ta ville pour aller l'y voir...

Bonnie a dit…

amazing photo and words to go along with it !!

allison a dit…

c'est une histoire dont rêve toute femme ... tu la vies et tu l'apprécies à la juste valeur, bravo madame!

jgy a dit…

Beautiful! Love is energy that makes more love, thanks for letting it grow by sending out rays of light from your joy:)

Dana a dit…

hi my french friend,
lovely photo & lovely marriage.
d

Dorte a dit…

What a sweet photo! Lovely post!

If Jane a dit…

!!!!! ;))

T a dit…

wonderful

amy prior a dit…

Sweet; congratulations!

MODsquad a dit…

OH!!! I have goosebumps! So sweet! This is the loveliest photo!

Happy LOVE day!

Grey Lemon a dit…

Votre photo est magnifique!!
Tres beau Corner View!

Mulot a dit…

Ohh que vous êtes beaux - love love corner view !

Ida Nielsen a dit…

This is such a sweet post and picture! Best wishes for many more years together!!

Elisabelle a dit…

Me suis aussi mariée en octobre (le 4) et à Marseille!
Bon anniversaire de mariage!

n a t s u m i a dit…

what a beautiful photo and great corner view!! Love is beautiful, isn't it? ox